joi, 24 aprilie 2008

Flirt de birou

Între Gelu de la I.T. şi Nuţi de la planning


Gelu: Hello, Nuţi!

Nuţi: Bună, Gelu!

G: Ce faci?

N: Uite, imi iau break-coffeul? Tu?

G: Bine, îmi fac un upload cu un baton de cicolată! Starea mea de spirit este foarte low azi!

N: Vai! Mie îmi zici?! De când am biz-ul nou, am un feeling că va trebui să îmi rebrand-uiesc statutul în firmă. Altfel, îmi voi schimba agreementul.Dar, mă rog, hai să schimbăm brieful

G: Da. Ai dreptate. Ştii, aveam eu un deal interesant pentru tine. Ce ar fi să facem şi noi un barter outdoor la sfârşitul săptămânii? Pe un background de parc, sau cafenea. Ce zici?

N: Sună tentant. Atât timp cât e trademark-ul tău şi nu coppywright de la recepţioneră, cum se aude prin firmă.

G:Doamne fereşte! N-aş face aşa ceva. Ea e world wilde web şi mie îmi plac doar local area connections, pentru că nu am linkul aşa de mare.

N:Să înţeleg că eşti below the line?

G:Da, dar sunt cash-flow.

N:Hmm. Nu ştiu ce să spun… Voi face un brainstorming cu prietenele mele printr-o teleconferinţă pe i-phone. Când am deadline-ul?

G:Păi, dacă nu mă anunţi diseară, e posibil să apelez la un head-hunter.

N:Hmm. Faci cum vrei, dar dacă apelezi la head-hunter, eşti sigur că ai antivirus puternic?

G:Nu folosesc. Îngreuneză navigarea.

N:Vezi să nu naufragiezi!

G:Nu, că am primit demo aseară şi e safe.

N:Înseamnă că e expensive.

G:Ai uitat, sunt cash flow!

N:Dacă ai fi şi above the line…

Niciun comentariu: